De brug slaan tussen marketing en IT

We helpen grote organisaties het beste uit zichzelf te halen, zodat zij hun klanten optimaal kunnen  bedienen. Duurzame oplossingen ontwikkelen voor complexe digitale vraagstukken op het gebied van marketing, sales en service. Dat is waar onze mensen goed in zijn, zo helpen we klanten verder.

intoAction; what's in a name?

Wij nemen onze naam letterlijk. Wij brengen zaken in beweging. We zijn denkers en zeker ook doeners. Met het digital vak als passie. We geloven in de kracht van samen. Partnership staat bij ons hoog in het vaandel. We hebben unieke mensen in dienst met ieder een eigen specialisme. We vullen elkaar aan, in welke relatie dan ook. Of je nou klant, partner of collega bent. Achter ieder persoon staat heel intoAction.

Over intoAction

Historie

intoAction ontstond in maart 2009 aan de keukentafel van Geurt, René en Eric. Zij zagen met de intrede van technologie de complexiteit in marketing toenemen. Juist aan de klantkant van grote, vaak internationale organisaties werd de verbinding tussen verschillende werelden belangrijk. De brug tussen techniek en business werd cruciaal.

Het oplossen van interessante puzzels is iets dat al vanaf het begin bij intoAction hoort. Om dat te doen moet je anders kijken, het gangbare ter discussie durven stellen. Ook dat hoort bij ons. Nieuwsgierigheid is een belangrijke drijfveer.

Daarnaast is samen werken, samen leren, samen ondernemen altijd ons credo geweest. Samen met klanten, partners en collega’s. Elkaar verder brengen en elkaar beter maken; daar geloven we in.

"Een goede analyse en een goed advies vormt de basis. Maar dat is niet genoeg. We zijn een actie-gedreven partij. Dat zit ook in onze naam."

René Lammers, Directeur bij intoAction

Rene Lammers
Scroll naar top