IntoAction Summit 2017

IntoAction Summit 2017

Tijdens het weekend van 29 en 30 september werd de eerste IntoAction Summit georganiseerd.

Het hoofdthema was de lancering van de IntoAction Academy, waarbij het onderling inbrengen, delen en verrijken van kennis centraal stond. Externe kennis werd ingebracht door twee inspirerende sessies: ‘Growth Hacking’ en ‘Omdenken’.

Onze business professionals deelden hun kennis, expertise en ervaringen tijdens inspirerende workshops/presentaties gedurende de dag. Alle IntoAction opdrachten waren in A0 formaat opgehangen, met de mogelijkheid om een toelichting te krijgen van de betreffende business professional.

Tijdens een interview met René Lammers vond de officiële lancering van de IntoAction Academy plaats.
“IntoAction is een verzamelplaats van kennis. Het delen en verspreiden van kennis onderling, maar vooral ook naar en tussen klanten is een centraal onderdeel van onze toekomstvisie, die zich uit in de lancering van de IntoAction Academy”

Onderwerpen IntoAction Summit 2017
Marketing Asset Management | Deployment and adoption | Starting projects | Lean put to work | Guiding marketing organisations | Overcoming cultural differences | Data visualisation | Idea to webpage | Customer decision journey | Product content management | Analytics | Marketing operations | Internet of Things | Customer experience and analytics | Personalisation | Time juggling | User Experience management | Digital data-collection in an international context