In maart bezochten een aantal IntoAction collega’s het grootste evenement voor lichtoplossingen in Europa: Light + Building  in Frankfurt.

Dit was een bijzondere kans om verschillende aspecten van de Philips Lighting account beter te leren kennen én om de grootse lancering van de nieuwe Lighting merknaam Signify van dichtbij mee te maken.

Op dagelijkse basis draagt IntoAction bij aan de digitale presentatie van Philips Lighting, bijvoorbeeld door de activatie in digital operations op de Lighting websites. Specifieke voorbeelden van waar IntoAction voor Philips Lighting aan bijdraagt zijn, onder andere, de lancering van Signify als nieuwe merknaam, maar ook de go-live van nieuwe campagnes en global websites voor bekende lichtoplossingen zoals Philips Hue en Smart Cities.

Vanaf een andere kant belicht
Voor IntoAction was het bijwonen van Light + Building een mooie gelegenheid om de andere kant van de “dagelijkse digital operations” mee te maken: de sales. Op de beurs werd er gedetailleerd ingegaan op de verschillende producten en lichtoplossingen van Philips Lighting. Aspecten zoals de locaties waar deze oplossingen al worden gebruikt, maar ook de uiteindelijke ROI werden verder uitgelicht.

Al met al een interessante en bijzondere aangelegenheid voor IntoAction als partner van Philips Lighting.