IntoAction bezoekt Adobe Summit in Londen.

Tijdens twee verrassend zonnige dagen in Londen vond dit jaar de Adobe Summit voor de EMEA regio plaats. Wij waren erbij, samen met onze klanten DSM en Signify. Zoals elk jaar hebben we tijdens deze dagen veel sessies over vernieuwingen in ons vakgebied bijgewoond, zoals toepassingen van AI en real time personalisatie. Tevens hebben we veel leuke gesprekken kunnen voeren met de aanwezigen.

Wat hebben we eruit gehaald?

Het was inspirerend om te horen hoe de keynotes meerdere malen verwezen naar het onderwerp van centralisatie en de democratisering van data binnen een bedrijf en wat dat aan kansen brengt om de ervaring van je merk te verbeteren. Adobe voert hier de daad bij het woord en heeft dit zelf geïmplementeerd. Hierbij werd duidelijk gesteld dat “data-centric” iets anders is dan “technology-centric” denken. Data-centric stelt de klant-data centraal, welke uit een grote variëteit van (technische) bronnen binnen het bedrijf zouden kunnen komen.

Daarnaast was er veel aandacht voor Marketo, de Adobe oplossing voor B2B CRM, alhoewel dat zelfs breder getrokken werd als B2E; Business to Everyone. De ABX-visie, waarbij door middel van een koppeling met LinkedIn er Account Based Experiences mogelijk zouden worden, klinkt als een mooie uitdaging en zouden we graag samen met een van onze klanten implementeren. De toekomstvisie om Marketo te koppelen aan Adobe Analytics om zo betere attributie-modellen te kunnen maken en betere segmentaties (bijvoorbeeld o.b.v. hun MQL en SQL status) voor de vaak zeer lange klantreizen binnen B2B, zien wij ook graag tegemoet.

Tot slot mogen we ook een van onze oudste klanten, Royal Philips, feliciteren voor het winnen van de, welverdiende, Best Digital Experience Award 2019 tijdens het Experience Maker Event op de Summit.

Nieuwsgierig geworden? Neem vrijblijvend contact met ons op.