World Class Digital Transformation & Innovation 2018

Afgelopen maand heeft Geert Bullens (IntoAction) samen met Pascal Smits (Philips Lighting) hun Deployment & Adoption programma gepresenteerd tijdens ‘World Class Digital Transformation & Innovation 2018’ in Frankfurt. Samen legden zijn uit hoe een ‘data driven approach’ heeft geholpen om de digitale volwassenheid van de marketing community van Philips Lighting op een hoger plan te brengen.

In de presentatie legden zij uit wat de bijdrage van het ‘Deployment & Adoption’ programma is aan de Digitale Transformatie van Philips Lighting:

– Digitale maturity assessments tonen de digitale volwassenheid van de landen-organisaties op 37 Lighting-relevante digitale thema’s, zoals Lead Management, Campaign Management en Search.

– Een ‘Digital Foundations’ programma om een solide digital fundering aan te brengen. Op deze fundering bouwen we nu verder door middel van deployments van nieuwe digitale capabilities.

– Een van de voorbeelden van de digitale capability deployments is Data Driven Campaign Optimization. Door middel van een interactieve marketing game wordt  wereldwijd spelenderwijs marketeers geleerd hoe ze campagnes kunnen optimaliseren op alle touch-points tijdens de campagne.

– Door de hele Customer Decision Journey wordt op alle digital touchpoints gemeten wat de performance is van de landen organisaties. Samen met het doorgaand meten van digitale volwassenheid is dit de belangrijkste peiler van het succes van de Digitale Transformatie van Philips Lighting.

Voor meer informatie, voel je vrij om contact op te nemen met Geert via geert.bullens@intoaction.nl.