Adobe Symposium 2017

Adobe symposium

IntoAction zal in 2017 wederom vertegenwoordigd zijn tijdens het Adobe Symposium in Amsterdam, met als thema dit jaar;

“An Experience Business puts customers first, engaging them and inspiring trust and loyalty”

IntoAction heeft een belangrijk bijdrage gerealiseerd in de digitale transformatie binnen Philips Lighting in 2016 en 2017. Tijdens het Adobe symposium zullen Karin Aalberts-Oenema (IntoAction) en Pascal Smits (Philips Lighting) samen hun inzichten delen over de aanpak en hoe een succesvolle uitrol is gerealiseerd binnen Philips Lighting met het volgende onderwerp:

“Digital transformation – the unbeatable power of a data-driven approach”

Het startpunt van het digitale transformatie programma, was de scheiding van Philips Lighting van Royal Philips in juni 2016. Philips Lighting ontwikkelde bedrijfsbreed een Digitaal Transformatie programma, gebaseerd op de bedrijfsbehoefte en de volledige Customer Decision Journey. Data-gedreven werken is één van de belangrijkste pijlers binnen dit programma.

De data-gedreven manier van werken werd door de gehele organisatie uitgerold en verankerd. Dit gebeurde enerzijds door het opzetten van een stevige basis van het Digitaal transformatie programma en anderzijds door het opzetten van specialisme programma’s, zoals data-gedreven campagne optimalisatie voor (lokale) digital marketing teams.

Wil je het verhaal van Karin & Pascal van dichtbij meemaken? Schrijf je dan nu in via deze link, of stuur ons een mailtje op info@intoaction.nl. Tot dan!