Adobe symposium

Adobe Symposium 2017

IntoAction zal in 2017 wederom vertegenwoordigd zijn tijdens het Adobe Symposium in Amsterdam, met als thema dit jaar; "An Experience Business puts customers first, engaging them and inspiring trust and loyalty" IntoAction heeft een belangrijk…
FD Gazellen 2017

FD Gazellen 2017

IntoAction behoort volgens het Financieel Dagblad tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland en is daarom genomineerd voor de FD Gazellen 2017. De FD Gazellen Awards zijn een jaarlijks terugkerende awards voor bedrijven die de afgelopen…
IntoAction Summit 2017

IntoAction Summit 2017

Tijdens het weekend van 29 en 30 september werd de eerste IntoAction Summit georganiseerd. Het hoofdthema was de lancering van de IntoAction Academy, waarbij het onderling inbrengen, delen en verrijken van kennis centraal stond. Externe kennis…
adobe emerging partner

ADOBE Emerging Partner of the Year

IntoAction is uitgeroepen tot Emerging Partner of the Year - South West Region op de Adobe EMEA Digital Marketing Summit in Londen! Supertrots hebben Willem Corbijn en Frank van Latum de award namens IntoAction in ontvangst genomen tijdens…
De kloof tussen marketing en IT dichten

De kloof tussen marketing en IT dichten

IntoAction helpt ondernemingen om een brug te slaan tussen marketing en IT. Zo kunnen bedrijven hun volledige potentieel benutten en hun eindklant op de juiste manier bereiken. “Kwaliteit en een duurzame klantrelatie staan bij ons voorop.” IntoAction…
Adobe symposium 2016

Digital Marketing Operations

Digital Marketing Operations zijn een essentieel onderdeel van de digitale en marketingorganisatie, maar worden vaak gezien als een gegeven en een unsexy-afdeling .. Dat is waar ze ongelijk hebben ... Digital Marketing Operations leveren…