© 2021 – intoAction
Privacyverklaring
Juist als je op global scale opereert zijn de mogelijkheden van marketing automation eindeloos. Tegelijkertijd brengt dat complexe uitdagingen en veel verantwoordelijkheden met zich mee.
De juiste koers? Die stippelen wij graag met je uit. intoAction is je specialist, sparringpartner en uitvoerder in marketing automation.
Reachable contacts, single customer view of 360 customer view. Buzzwords die je ongetwijfeld vaker hoort. De vraag ‘moeten we daar niet iets mee?’ dringt zich steeds vaker op. En zo ja, wat is dan de volgende stap die past bij jou en relevant is voor jouw context? Wij helpen je om hier invulling en uitvoering aan te geven.
Ruimte voor visueel aantrekkelijke campagnes én een maximale re-use en korte time-to-market. Rekening houden met factoren als IP-warming en senderscoremanagement, het onderhoud van je preference centers en internationale privacyregelgeving.
En natuurlijk: zeker weten dat je de juiste mensen aanspreekt. Hoe richt je jouw ecosysteem hiervoor optimaal in? Onze expertise helpt je om die vraag te beantwoorden.
Daarbij zeggen we het maar meteen: er is niet één blueprint voor het ideale marketing automation-ecosysteem. Wij gaan op zoek naar wat werkt voor jou. intoAction snapt de complexiteit waar jij mee dealt en komt met de juiste acties op het juiste moment. Zodat jouw marketinguitingen altijd op de goede manier bij je klant belanden.
Anders dan vaak wordt gedacht, is technologie niet dé sleutel tot succesvolle marketing automation. Technologie is één van de sleutels. Want om het maximale uit je tool-investering te halen, zijn je processen, mensen en informatie net zo belangrijk.
Wij helpen je om je organisatie mee te krijgen bij veranderingen. Om je processen effectief in te richten. Best practices te benutten. En uiteraard om de tool te selecteren die bij jouw businessdoelstellingen past.
Geen challenge is voor intoAction te complex.
Jouw vraag is ons vertrekpunt en jouw volgende
stap ook onze next destination.