Digital Content Management

Met de opkomst van digital zijn er veel nieuwe contactpunten met de klant ontstaan. Dat biedt kansen om continu relevante informatie aan te bieden, specifiek afgestemd op het medium, de klant en zijn plek in de customer journey. Maar dat stelt hoge eisen aan de manier waarop u met de alsmaar groeiende stroom content omgaat. De uitdaging is extra groot voor internationale merkorganisaties waar de content vaak versnipperd aanwezig is, over afdelingen en regio’s heen. IntoAction helpt u om uw digital content management naar een hoger niveau te brengen.

Relevante Contentstromen Optimaliseren

We gaan verder dan de inrichting van een centrale database om alle wereldwijde content in op te slaan. Hoe zorgt u ervoor dat deze database op de juiste manier wordt gevuld? Dat mensen weten hoe ze deze moeten gebruiken én dat duidelijk is waar de verantwoordelijkheden liggen? Samen met u kijken we naar de vier aspecten people, process, information en technology om alle relevante contentstromen te optimaliseren. Zodat uw organisatie in de dagelijkse praktijk zélf in staat is de mogelijkheden van digital content management te benutten. Wij helpen u die ontwikkeling te versnellen. Door eerst de optimalisatie te begeleiden en zoveel mogelijk te standaardiseren en automatiseren. En vervolgens de overdracht naar de beheerorganisatie te waarborgen, zodat alles ook goed blijft lopen.

Snel Resultaat

Van de inrichting van een goed werkend PIM (product information management) en DAM (data asset management) systeem tot de training van medewerkers. IntoAction ondersteunt u waar nodig en versterkt wat al goed is. Daarbij kiezen we nadrukkelijk een pragmatische insteek. Niet maandenlang bouwen en dan ineens om, maar werken in kleine projecten die snel resultaat laten zien. Of eerst de content in één touchpoint aanpakken en daarvan leren met elkaar.

Centrale Basis, lokale Meerwaarde

Het resultaat is stap voor stap meer grip op uw content met als einddoel: centraal beheerde content die marketing en sales helpt om campagnes, productintroducties en aanbiedingen lokaal succesvol te laten zijn. Efficiënter, sneller en beter – consistent en conform de internationale merkrichtlijnen in alle touchpoints. Brand consistency en digitale slagkracht als standaard.

Onze Klanten

We zijn geen IT’ers en geen consultants, maar digitale aanpakkers die kijken naar uw business als geheel, de oplossing die nodig is ontwikkelen en zorgen dat binnen uw organisatie zelf wordt opgepakt. Tot in de haarvaten van internationale ondernemingen, zodat iedereen er lokaal mee kan werken. Zo bouwen we mee aan uw digitale bekwaamheid, Digital Capabiliy Builders.

 
philips lighting

Neem Contact op