Customer Journey Enablement

Klanten en potentiële klanten kunnen op talloze manieren in contact komen met uw bedrijf. Hoe zorgt u als marketeer voor een positieve ervaring in al deze touchpoints en bij elke stap van de klantreis? IntoAction ondersteunt u bij het goed inrichten van het online landschap, zodat u vanaf de oriëntatiefase tot ver na de eerste aankoop bent toegerust om uw klant te bereiken met precies de juiste relevante informatie. Customer Journey Enablement stelt u in staat optimaal gebruik te maken van alle kanalen die u tot uw beschikking heeft.

Enablement is het hier het sleutelwoord: het mogelijk maken van marketing, sales en service richting de eindklant. Daarbij kijken we eerst goed naar de kanalen die u nu al heeft: hoe worden ze ingezet, zijn ze goed op elkaar afgestemd en welke kanalen zijn relevant om toe te voegen? Vervolgens richten we de systemen en processen in om uw klanten op een consistente en consequente manier te bereiken.

Aantrekkelijk voor de klant én voor u

Dankzij onze ervaring binnen internationale, vaak complexe marketing-, sales- en IT-organisaties zijn we in staat om zowel vanuit klantperspectief als vanuit de organisatie naar uw huidige online middelen te kijken. Wat heeft u nodig voor efficiënt beheer en doeltreffend campagnemanagement?

Kan het webCMS beter functioneren of anders worden ingericht en hoe is de aansluiting met mobile? En is voor klanten de menustructuur van de site helder of kan de taxonomie van uw website logischer?

Digital sales en conversie

U wilt niet alleen een consequente en positieve klantbeleving creëren, maar deze ook omzetten in business. Wij helpen u om uw digitale lead, sales- en conversiedoelstellingen te realiseren via uw webshop of customer portals. Door zoveel mogelijk informatie over een klant te verzamelen en het opgebouwde profiel te gebruiken om aankopen te vergemakkelijken en aanbiedingen op maat te doen. Maar ook door met syndicatie alle digitale saleskanalen van aantrekkelijke, actuele en accurate informatie te voorzien.

1 op 1 in customer portals

In aanvulling op uw webshop bieden customer portals volop mogelijkheden om in een eigen klantomgeving heel gericht zaken te doen. Hier kunt u specifieke informatie met klanten delen, van bestelstatus tot facturen en van speciale aanbiedingen en kortingen tot autorisatieniveaus van verschillende medewerkers. Om verschillende customer portals te onderhouden, vereist enerzijds een goedlopend content management systeem en proces en anderzijds wilt u de waardevolle data die terugkomt goed analyseren om continu klantspecifiek bij te sturen.

Elk moment is een goed moment om IntoAction in te schakelen. We helpen u graag bij de selectie en inrichting van nieuwe tools die helemaal zijn afgestemd op uw organisatie en zoveel mogelijk standaardisatie mogelijk maken. Of we bouwen door op gemaakte keuzes om deze succesvoller te maken. Desgewenst ondersteunen we u ook bij het samenstellen, trainen en begeleiden van een dedicated team dat de operationele zaken voor haar rekening neemt. Zodat alles echt werkt in de praktijk en marketing en sales met strategische vraagstukken bezig kunnen zijn in de zekerheid dat de executie goed zit.

Onze Klanten

We zijn geen IT’ers en geen consultants, maar digitale aanpakkers die kijken naar uw business als geheel, de oplossing die nodig is ontwikkelen en zorgen dat binnen uw organisatie zelf wordt opgepakt. Tot in de haarvaten van internationale ondernemingen, zodat iedereen er lokaal mee kan werken. Zo bouwen we mee aan uw digitale bekwaamheid, Digital Capabiliy Builders.

 
philips lighting

Neem contact op