Content Management Uit De Kinderschoenen

Dorel is het bedrijf achter internationaal succesvolle merken als Quinny en Maxi-Cosi. IntoAction verzorgt een interactieve workshop content management die helpt om meer grip te krijgen op consistente contentcreatie wereldwijd.

Consistente merkbeleving

Tijdens de workshop staan de fundamentele vragen centraal waar elke internationale onderneming in het digitale tijdperk tegenaan loopt: hoe zorg je ervoor dat de communicatie over uiteenlopende producten leidt tot een consistente merkbeleving bij je doelgroepen? Hoe bedien je je doelgroepen, die relevante informatie over producten willen inzien op momenten dat zij dat willen?

Onze Bijdrage

Tijdens een interactieve workshop hebben we samen met het Dorel omnichannel management team doelstellingen en randvoorwaarden gedefinieerd om succesvol de capabilitycontent management te organiseren.

Overige Cases

philips lighting

Onze Klanten

We zijn geen IT’ers en geen consultants, maar digitale aanpakkers die kijken naar uw business als geheel, de oplossing die nodig is ontwikkelen en zorgen dat binnen uw organisatie zelf wordt opgepakt. Tot in de haarvaten van internationale ondernemingen, zodat iedereen er lokaal mee kan werken. Zo bouwen we mee aan uw digitale bekwaamheid, Digital Capabiliy Builders.

 
philips lighting

Neem contact op